Garantie & Service

  • Heb ik garantie op mijn product?
    Alle producten hebben een standaard fabrieksgarantie variŽrend van een jaar tot levenslang. De fabrieksgarantie geldt naast de wettelijke garantie. Mocht een product defect raken neem dan contact met ons op. Afhankelijk van het product zoeken wij dan samen met u een passende oplossing. Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie.
  • Mijn product is defect, wat moet ik doen?
    Vermoed u dat uw product defect is, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon, wij helpen u graag verder. Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie.
  • Kan ik mijn product laten repareren?
    Wij hebben een eigen service en reparatie afdeling. In veel situaties kunnen wij u dus zelf een oplossing bieden. Mocht dit niet lukken dan faciliteren wij graag om uw defecte product via de betreffende fabrikant te laten repararen.
  • Wat zijn de kosten voor reparatie?
    De kosten van reparaties hangen af van het probleem. Elke situatie zullen wij individueel moeten beoordelen.
  • Ik heb een klacht of suggestie, wat moet ik doen?
    Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen - indien aanwezig - kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en onszelf verder verbeteren.

    Klachtenprocedure:
    Stuur ons een e-mail o.v.v. uw naam en contactgegevens en bij voorkeur ook uw order of factuurnummer. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht en probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

    Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie.

    Klachten worden binnen 24 uur (1 werkdag) door ons behandeld en afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.

    Oneens met de uitkomst?
    Mocht u, als consument, het oneens zijn met de uitkomst, dan kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Wij zijn lid van deze consumentenorganisatie welke opkomt voor de rechten van consumenten die op afstand producten kopen via het internet.

Winkelmandje

Uw winkelmandje is leeg.

Notebookshop.nl

  • 24 uurs levering

    Bestel voor 22:00 uur en u heeft het de volgende werkdag in huis.
  • Geen verzendkosten

    Bij bestellingen vanaf € 200,- verzenden wij geheel kosteloos.
  • Partner van topmerken

    Meer dan 250 notebooks van alle topmerken en veelal uit voorraad.
  • Persoonlijk contact

    Neem gerust contact op met een van onze medewerkers.
  • Betrouwbaar via PostNL

    Uw pakketje gaat veilig en vertrouwd via PostNL.
  • Veilig winkelen

    Wij maken gebruik van SSL, u winkelt en betaalt dus veilig.
  • Ongekende service

    U kunt altijd terecht bij ons ser- vice centrum of onze helpdesk.