- ICTWaarborg - Brancheorganisatie verkoop ICT-producten en -diensten
- iDEAL - Online betalen via uw eigen bank
- PostNL
Bestellen
-
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen is heel eenvoudig. Heeft u het gewenste product gevonden, klik dan op de bestel knop. U komt dan direct in het winkelmandje. Wilt u meerdere producten bestellen, klik dan op "Verder winkelen". Bent u klaar met winkelen, doorloop dan de 4 stappen van het winkelmandje.
-
Moet ik inloggen om te bestellen?
U heeft geen inloggegevens nodig om te kunnen bestellen en het is ook niet nodig om eerst een klant account aan te maken. Dit gebeurt automatisch bij uw eerste bestelling.
-
Is een product op voorraad?
Bij elk product staat een voorraadstatus aangegeven. Wanneer er staat "Direct leverbaar" dan hebben wij het product zelf op voorraad en zal dit veelal dezelfde dag nog worden verstuurd.
-
Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?
Natuurlijk kunt u hulp krijgen bij het bestellen. Neem gerust contact met ons op via e-mail of telefoon, met welke vraag dan ook. Wij staan u graag te woord. Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie.
-
Hoe vind ik het juiste product?
U kunt via het menu aan de linkerkant van de website navigeren naar productgroepen. Bij veel groepen vindt u een product selector, waarmee u door het opgeven van een aantal wensen een selectie krijgt van de aangeboden producten. Een andere mogelijkheid om een product te zoeken is met de zoekfunctie links bovenaan de website.
Kunt u desondanks niet de juiste producten vinden? Schroom u niet om contact met ons op te nemen: ons vakkundige team zit voor u klaar en zal samen met u naar het juiste product zoeken. Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie. -
Tot hoe laat kan ik bestellen?
U kunt natuurlijk 24 uur per dag bestellen, dat is het voordeel van online bestellen. Wilt u echter zeker zijn van een levering op de volgende werkdag dan raden wij u aan om voor 22:00 uur te bestellen.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Een bestelling wijzigen kan natuurlijk altijd, echter enkel tot het moment dat de bestelling wordt ingepakt voor verzending in ons magazijn. Vanaf dit moment treedt er een automatisch distributie proces in werking waarop wij niet meer kunnen ingrijpen.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kan tot het moment van verzending altijd geannuleerd worden, tenzij het gaat om speciaal voor u bestelde of samengestelde producten. Wilt u een bestelling annuleren, stuur ons dan een e-mail met het betreffende ordernummer of bel ons even op. Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie.
Zolang uw bestelling nog niet verzonden is betaalt u uiteraard geen annuleringskosten. -
Kan ik korting krijgen?
Alle prijzen op onze website zijn in principe vast en daarop wordt geen extra korting verleend. Heeft u echter interesse in grotere aantallen van hetzelfde product, neem dan contact op met onze klantenservice, wij doen u graag een scherpere offerte. Onze contactgegevens vindt u onder bedrijfsinformatie.
-
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Na uw bestelling ontvangt u vrijwel direct een orderontvangstbevestiging. Dit betekent dat uw bestelling goed is ontvangen; een van onze medewerkers zal echter uw bestelling nog controleren, waarna u ook nog een orderbevestiging ontvangt. In deze bevestiging treft u een link aan waarmee u de status van uw order kunt controleren.
-
Waarom wijkt de prijs in mijn winkelmandje af van de prijs die ik eerder zag?
Bepaalde pagina's op onze website worden gecached. Dit houdt in dat wij deze pagina's tijdelijk opslaan, waardoor u deze sneller getoond krijgt. Het is hierdoor mogelijk dat een prijs in ons systeem wordt aangepast, maar dat die aanpassing niet direct zichtbaar is op alle pagina's van de website. Zodra u echter een product in uw winkelmandje plaatst ziet u altijd de juiste en actuele prijs.
-
Kan ik persoonlijk advies krijgen?
Wij streven ernaar om zoveel mogelijk informatie via onze website te verschaffen. Dit is een continu proces waar doorlopend aan wordt gewerkt. Heeft u specifieke vragen dan vragen wij u deze per mail aan ons te stellen. U ontvangt dan binnen enkel uren (op werkdagen) een antwoord of reactie.
Voor persoonlijk advies en het fysiek vooraf bekijken van producten verwijzen wij u graag door naar ons moederbedrijf Informatique. Houd er rekening mee dat prijzen of voorwaarden via Informatique kunnen afwijken t.o.v. Notebookshop.nl.
Winkelmandje
Uw winkelmandje is leeg.
Notebookshop.nl
24 uurs levering
Bestel voor 22:00 uur en u heeft het de volgende werkdag in huis.Geen verzendkosten
Bij bestellingen vanaf € 200,- verzenden wij geheel kosteloos.Partner van topmerken
Meer dan 250 notebooks van alle topmerken en veelal uit voorraad.Persoonlijk contact
Neem gerust contact op met een van onze medewerkers.Betrouwbaar via PostNL
Uw pakketje gaat veilig en vertrouwd via PostNL.Veilig winkelen
Wij maken gebruik van SSL, u winkelt en betaalt dus veilig.Ongekende service
U kunt altijd terecht bij ons ser- vice centrum of onze helpdesk.